background

Umowy abonamentowe

Świadczymy wsparcie dla użytkowników naszych systemów.
Służymy pomoca na każdym etapie wdrożenia i użytkowania systemu.

Od indywidualnych szkoleń po stałą opiekę nad działającym systemem.

Zobacz jak możemy Ci pomóc:

Mam już system ERP Chcę mieć system ERP Nie mam jeszcze systemu ERP
Image

Umowy abonamentowe dla użytkowników systemów ERP:

Proponujemy współpracę po uruchomieniu programu.

Po zakończeniu wdrożenia systemu zapewniamy klientom stałą opiekę. Konsultacje, rozwiązywanie problemów i możliwość zadawania pytań na dowolne napotkane problemy.

Każdy kto podpisze z nami stałą umowę abonamentową może liczyć na pomoc w problemach.

Sprawdź jakie korzyści daje Ci stała umowa

Zapewnij sobie bezpieczeństwo bezawaryjnej pracy i priorytetową obsługę Twoich zgłoszeń. System ERP taki jak enova365, dzięki jego otwartości pozwala Ci tworzyć szereg rozwiązań dedykowanych dla Twojej firmy. W ramach umowy realizujemy nowe funkcjonalności systemu.


- Tworzymy nowe wydruki
Zmiana przepisów, nowa wersja druku PIT nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem. Nasi programiści tworzą dowolne zmiany w wyglądzie wydruku generowanego z programu. a jeśli powtsanie potrzeba stworzenia w programie całkiem nowego dokumentu, to wykonany go według Twojego zapotrzebowania.

- Szybszy czas reakcji na zgłoszenie awarii
W trakcie trwania umowy masz gwarantowany czas reakcji na Twoje zgłoszenie.

- Priorytetowa obsługa w pierwszej kolejności
Umowa abonamentowa zapewnia Ci bezpieczeństwo w użytkowaniu systemu. Klienci posiadający umowę abonamentową sa obsługiwani przez naszych konsultantów pierwszej kolejności.

- Stworzenie nowej funkcjonalności
Usprawnisz pracę działu kadrowego poprzez dostęp pracowników do ich danych z telefonu lub komputera w domu. Złożenie wniosku urlopowego, kontakt z kierownikami poszczególnych działów będą mieli teraz w dowolnej chwili.

- Bezpośredni dostęp do komórek konsultantów
Tylko użytkownicy systemu, którzy podpisali umowy abonamentowe magą bezpośrednio dzwonić i zgłaszać problem do wybranych konsultantów. W przypadku braku takiej umowy, klient musi zgłaszac problem lub awarię poprzez infolinie.

- Dostęp do wsparcia technicznego
Instalacje nowych wersji, uaktualnienia często generują nieoczekiwane problemy techniczne. Nasi technicy zrobią aktualizacje za Ciebie.


Zanim podpiszesz z nami umowę to przeczytaj:





background

Nie wiesz czy umowa abonamentowa jest dla Ciebie?

Napisz do nas lub zadzwoń, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

Sprecyzowanie Twoich problemów i oczekiwań pozwoli nam na dobór odpowiedniej umowy i zakresu pomocy objętego tą umową, tak abyś mógł płacić jak najmniej za dostęp do naszego wsparcia technicznego.

FAQ - pytania i odpowiedzi
o umowy abonamentowe dla systemów ERP:

Zobacz często zadawane nam pytania dotyczące umów abonamentowych:

background

Napisz jeśli masz jeszcze inne pytania
odnośnie umów abonamentowych na usługi IT

Staramy odpowiedzieć się na wszystkie w ciągu 24 godzin:


Możesz do nas napisać na dowolny temat związany z usługami komputerowymi i sprzętowymi. Z przyjemnościa odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

Sprecyzowanie Twoich oczekiwań i wymagań co do usług i posiadanego w firmie sprzętu, pozwoli nam na dobór odpowiedniej usług i jak najkorzystniejszych rozwiązań technicznych dostosowanych do potrzeb Twojej firmy, abyś nie tracił na zbędnych opłatach.

Napisz do nas lub po prostu zadzwoń, odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości.

Zadzwoń: 530 020 720