
Umowy abonamentowe
Świadczymy wsparcie dla użytkowników naszych systemów.
Służymy pomoca na każdym etapie wdrożenia i użytkowania systemu.
Od indywidualnych szkoleń po stałą opiekę nad działającym systemem.
Zobacz jak możemy Ci pomóc:

Umowy abonamentowe dla użytkowników systemów ERP:
Proponujemy współpracę po uruchomieniu programu.
Po zakończeniu wdrożenia systemu zapewniamy klientom stałą opiekę. Konsultacje, rozwiązywanie problemów i możliwość zadawania pytań na dowolne napotkane problemy.
Każdy kto podpisze z nami stałą umowę abonamentową może liczyć na pomoc w problemach.
Sprawdź jakie korzyści daje Ci stała umowa
Zapewnij sobie bezpieczeństwo bezawaryjnej pracy i priorytetową obsługę Twoich zgłoszeń. System ERP taki jak enova365, dzięki jego otwartości pozwala Ci tworzyć szereg rozwiązań dedykowanych dla Twojej firmy. W ramach umowy realizujemy nowe funkcjonalności systemu.
- Tworzymy nowe wydruki
Zmiana przepisów, nowa wersja druku PIT nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem. Nasi programiści tworzą dowolne zmiany w wyglądzie wydruku generowanego z programu. a jeśli powtsanie potrzeba stworzenia w programie całkiem nowego dokumentu, to wykonany go według Twojego zapotrzebowania.
- Szybszy czas reakcji na zgłoszenie awarii
W trakcie trwania umowy masz gwarantowany czas reakcji na Twoje zgłoszenie.
- Priorytetowa obsługa w pierwszej kolejności
Umowa abonamentowa zapewnia Ci bezpieczeństwo w użytkowaniu systemu. Klienci posiadający umowę abonamentową sa obsługiwani przez naszych konsultantów pierwszej kolejności.
- Stworzenie nowej funkcjonalności
Usprawnisz pracę działu kadrowego poprzez dostęp pracowników do ich danych z telefonu lub komputera w domu. Złożenie wniosku urlopowego, kontakt z kierownikami poszczególnych działów będą mieli teraz w dowolnej chwili.
- Bezpośredni dostęp do komórek konsultantów
Tylko użytkownicy systemu, którzy podpisali umowy abonamentowe magą bezpośrednio dzwonić i zgłaszać problem do wybranych konsultantów. W przypadku braku takiej umowy, klient musi zgłaszac problem lub awarię poprzez infolinie.
- Dostęp do wsparcia technicznego
Instalacje nowych wersji, uaktualnienia często generują nieoczekiwane problemy techniczne. Nasi technicy zrobią aktualizacje za Ciebie.

Nie wiesz czy umowa abonamentowa jest dla Ciebie?
Napisz do nas lub zadzwoń, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.
Sprecyzowanie Twoich problemów i oczekiwań pozwoli nam na dobór odpowiedniej umowy i zakresu pomocy objętego tą umową, tak abyś mógł płacić jak najmniej za dostęp do naszego wsparcia technicznego.
FAQ - pytania i odpowiedzi
o umowy abonamentowe dla systemów ERP:
Zobacz często zadawane nam pytania dotyczące umów abonamentowych:

Napisz jeśli masz jeszcze inne pytania
odnośnie umów abonamentowych na usługi IT
Staramy odpowiedzieć się na wszystkie w ciągu 24 godzin:
Możesz do nas napisać na dowolny temat związany z usługami komputerowymi i sprzętowymi. Z przyjemnościa odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.
Sprecyzowanie Twoich oczekiwań i wymagań co do usług i posiadanego w firmie sprzętu, pozwoli nam na dobór odpowiedniej usług i jak najkorzystniejszych rozwiązań technicznych dostosowanych do potrzeb Twojej firmy, abyś nie tracił na zbędnych opłatach.
Napisz do nas lub po prostu zadzwoń, odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości.
Zadzwoń: 530 020 720