
FAQ - zobacz częste pytania dotyczące serwisu sprzętu
FAQ
Dowiesz się jak pracujemy, jak naprawiamy, gdzie dostarczyć sprzęt, kiedy płacisz za diagnozę, a kiedy masz ją w cenie itp.:
Jak mogę dostarczyć sprzęt do naprawy?
Osobiście na Kotańskiego 6 w Olsztynie, lub możesz wysłać kurierem zgodnie z procedurą wysyłki. Dobrze zapakuj komputer, nie zapomnij włożyć do przesyłki Twoich danych kontaktowych i opisu usterki.
Ile czasu potrwa naprawa?
Czas naprawy zależy od rodzaju usterki. Najczęściej trwa to 1-5 dni, a wymiana matryc jest możliwa nawet w ciągu jedengo dnia.
Czy muszę płacić za naprawę od razu?
Nie, płatność następuje przy odbiorze komputera. Wyjątkiem jest przypadek, gdy naprawa wymaga zakupu kosztownej części - wtedy poprosimy o zadatek. Albo odzyskiwanie danych w tym przypadku często pobierana jest opłata za analizy.
Komputer strasznie "zamula". Czy można jakoś przyspieszyć mój komputer?
Najczęściej tak. Wszystko zależy od parametrów sprzętu. Wymiana dysku na SSD daje bardzo duży wzrost szybkości pracy.
Przy okazji, dostanę u was zasilacz/baterię do mojego laptopa?
Pewnie, wymieniamy i zasilacze i baterie, a jeżeli czegoś nie mamy “od ręki” - zamówimy.
Mam jeszcze inny laptop, a w nim "różne objawy". Co to może być i ile może kosztować naprawa?
Każdy przypadek wymaga przeprowadzenia diagnozy. Dopiero to diagnozie jesteśmy w stanie podać dokładny koszt naprawy.
Czy komputer z naprawy będzie mógł odebrać ktoś inny?
Pewnie, jeżeli będzie posiadał wydane przez nas potwierdzenie przyjęcia do serwisu.
Czy można zapłacić kartą?
Oczywiście, poza tym przyjmujemy płatności gotówką oraz przelewy (zlecenie można wsześniej opłacić przelewem bankowym)
Czy jest możliwość zamontowania drugiego dysku w laptopie?
Jeżeli producent dopuszcza taką opcję to tak. W pozostałych przypadkach doradzimy w jaki sposób zwiększyć przestrzeń dyskową w konkretnym laptopie. Jest na to kilka sposobów.
A sprzedajecie też nowe komputery?
Tak, dobierzemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie, podeślemy wycenę i po akceptacji zaprosimy po odbiór komputera.
Jakie są szanse na naprawę?
Możliwość naprawy zależy od rodzaju usterki. Będziemy wiedzieli po przeprowadzeniu diagnozy.
Chyba straciłem dane! Dysk się nie uruchamia albo nie mam moich zdjęć albo plików. Możecie je jakoś odzyskać?
Tak, odzyskujemy dane, więcej dowiesz się w tym miejscu.
A możemy tak zrobić, że podam model laptopa, a wy zamówicie matrycę i dostarczę go tylko na montaż - bo tak to komputer działa?
— Tak, jest taka możliwość.
— Ale zapraszamy też od razu do nas, matryce staramy się wymienić od ręki, w ciągu paru godzin.
Czy możecie mi wymontować dysk na czas naprawy?
Oczywiście, jeśli nie chcesz albo nie możesz zostawić dysku w serwisie, wyjmiemy go przy przyjęciu do naprawy. Ale pamiętaj, że często usterka jest związana z samym dyskiem albo z zainstalowanym na nim systemem.
Jeśli dostarczę laptopa rano – będzie naprawiony w tym samym dniu?
Oczywiście, możemy zaproponować takie rozwiązanie, ale nie gwarantujemy, że każdą usterkę da się rozwiązać w ciągu jednego dnia. Dodatkowo niezbędne będzie skorzystanie z diagnozy w trybie EKSPRES.
Czy jest możliwe przeniesienie dysku z zepsutego laptopa do nowego?
Tak, jeśli dysk posiada złącze pasujące do nowego laptopa to zamontujemy. Możemy również przenieść podstawowe dane. Tylko nie zawsze jest w to pełni możliwe.
...to jak to zrobić, żeby wszystkie aplikacje działały?
Większość należy ponownie instalować. Wymaga to od klienta odnalezienia nośników, numerów seryjnych programów i ... czasu na przegranie.
Ale zanim naprawicie laptopa, zadzwonicie ile to będzie kosztowało?
Zawsze po diagnozie i przed przystąpieniem do naprawy dzwonimy i ustalamy warunki współpracy. Bez Twojej zgody nie naprawiamy!
A stracę gwarancję producenta?
Jeżeli diagnoza, a potem sama naprawa wymaga działań naruszających warunki gwarancji producenta urządzenia - to gwarancja może być utracona. Informujemy Cię o tym i Ty podejmujesz decyzję czy kosztem gwarancji naprawiasz szybciej i taniej u nas w serwisie.
Czy instalujecie Windowsa?
Tak, instalujemy system operacyjny zgodnie z życzeniem klienta. Ale tylko oryginalne wersje. "Pirackich" wersji nie wgrywamy! Musisz mieć prawdziwy numer seryjny. Często wystarcza oryginalna "naklejka" z oznaczeniem wersji systemu na laptopie lub komputerze.
Czy można wymienić procesor w moim laptopie?
Zależy od konstrukcji płyty głównej. Po dokonaniu diagnozy doradzimy czy będzie taka możliwość.
Czy kasujecie dane na laptopach, które zostawiam w serwisie?
Nie, robimy to tylko i wyłącznie na życzenie klienta. Ale ...
Czy muszę sobie jakoś te dane zgrać zanim oddam do serwisu?
Zawsze zalecamy posiadanie przynajmniej dwóch kopii zapasowych najważniejszych plików.
Pamiętaj, że my nie wiemy co masz nagrane na dysku i dla własnego bezpieczeństwa powinieneś zrobić sobie kopię chociaż najważniejszych plików na których pracujesz. Możesz również nam zlecić odpłatnie zrobienie takiej kopii.
Mój firmowy laptop przestał działać, możecie naprawić od razu?
Jest to możliwe zlecenie nam naprawy w trybie EKSPRES - od razu przystępujemy do diagnozy i naprawiamy w nakrótszym możliwym terminie.
To stary komputer, opłaca się go robić?
To zależy na jakich podzespołach pracuje i zależy do czego go używasz. Czasami od razu informujemy, że w komputer nie warto inwestować.
Czy pobieracie opłatę za diagnozę?
Diagnoza jest bezpłatna jeżeli po jej wykonaniu zdecydujesz, że sprzęt zostanie u nas naprawiony. W przypadku rezygnacji z naprawy po wykonaniu przez technika prac związanych z diagnozą - pobieramy koszt diagnozy w wysokości 80 zł brutto. Diagnoza najczęściej wymaga rozkręcania laptopa, dokonania prób naprawy, a to jest nasz czas, za który musimy pobrać podstawową opłatę.
Co robicie w ramach konserwacji laptopa?
Gruntownie czyścimy wnętrze laptopa z kurzu oraz robimy konserwację całego układ chłodzenia, czyli wymieniamy pastę termoprzewodzącą i termopady. Konserwacja układu chłodzenia w laptopie to nie tylko wydmuchanie kurzu.
Podejmujecie się napraw innych układów elektronicznych?
Jasne, dostarcz do nas uszkodzoną część, przyjrzymy się sprawie. Naprawialiśmy już skomplikowane kamery, sterowniki najnowszych samochodów i inne nietypowe urządzenia elektroniczne.
Dlaczego tak drogo?
Cena naprawy zależy od stopnia skomplikowania usterki. Staramy się dawać najlepszą jakość naszych prac, aby naprawa spełniła Twoje oczekiwania. Masz wątpliwości? Sprawdź nas!

Skoro wiesz już wszystko to
zapraszamy, przyjeżdzaj lub wyślij laptopa do naszego serwisu

Jeśli jednak masz jeszcze jakieś pytania, wątpliwości
odnośnie najlepszego serwisu komputerów w Olsztynie...
formularz kontaktowy:
Napisz do nas lub po prostu zadzwoń, odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości.
Zadzwoń: 89 535 95 94