Odzyskiwanie danych z dysków twardych

Tak, w większości przypadków odzyskujemy wszystkie utracone dane.

WYŚLIJ NOŚNIK do odzyskiwana danych
Image

Odzyskujemy dane z różnych nośników

Przywrócimy Twoje utracone dane z zachowaniem wszelkich standardów pracy z danymi oraz przy użyciu specjalistycznego sprzętu i oprogramowania.


Zdarzyło Ci się nieszczęście i nie masz swoich plików, dokumentów lub zdjęć?
Nie martw się! Przynieś uszkodzony nośnik (dysk lub kartę pamięci) do naszego Laboratoruim Odzyskiwania Danych. Tutaj, w sterylnych warunkach i dzięki odpowiednim narzędziom i programom, jesteśmy w stanie pomóc Ci odzyskać Twoje bezcenne dane.

Prowadzimy odzyskiwanie danych zarówno dla firm, instytucji jak i klientów indywidualnych. Oprócz standardowych trybów oferujemy również usługi w trybie ekspresowym 24h/dobę, jak również w trybie ekonomicznym, korzystniejszym cenowo szczególnie dla osób prywatnych.

W przypadku awarii, prosimy nie podłączaj dysku, karty lub innego nośnika i nie próbuj uruchamiać żadnego darmowego oprogramowania do odzyskiwania danych, tylko jak naszybciej dostarcz nośnik do naszego laboratorium. Każda próba odzyskiwania danych podjęta w nieumiejętny sposób może doszczętnie uszkodzić nośnik. Będzie to miało decydujący wpływ na szansę odzyskania Twoich danych! W skrócie - technicy będą mieli cięższy przypadek, zajmie im to więcej czasu a cena poszybuje w górę.

Jakie usterki związane z utratą danych obsługujemy?

Uszkodzenie logiczne
Przy takim uszkodzeniu danych, dysk w komputerze lub laptopie jest poprawnie "widziany" w biosie komputera i w systemie operacyjnym, lecz nie jest widoczna część danych bądź całość danych.
Możliwe przyczyny takiej awarii to na przykład wirusy, przypadkowe skasowanie danych, usunięcie partycji lub sformatowanie dysku.

Uszkodzenie mechaniczne
Jeśli Twój dysk charakterystycznie stuka i nie jest "widziany" w żaden sposób w systemie ani w biosie, może to oznaczać awarię mechaniczną głowic dysku.
Może zdarzyć się to samoczynnie, po upadku lub podczas wstrząsu dysku. Uszkodzenie mechaniczne to również uszkodzenie napędu, czyli silnika lub łożysk wewnątrz dysku.

Uszkodzenie elektroniki dysku
Jeśli dysk nie daje żadnych oznak "życia" przyczyną może być uszkodzona elektronika PCB dysku twardego. Dysk najczęściej wtedy nie jest rozpoznawany w systemie i nie pracuje mechanicznie.
Należy w takim wypadku dokonać naprawy lub wymiany płytki PCB z elektroniką sterującą.
Ale proszę pamiętać, że popularna w internecie "wymiana elektroniki" nie jest jedynym i zawsze skutecznym środkiem na naprawę dysku, a jej dobór jest bardzo ważny i nie może być przypadkowy.

Zaparkowana głowica
Taka usterka dotyczy tylko dysków talerzowych. W przypadku np. uszkodzenia mechanicznego lub awarii elektroniki głowica przywiera (przykleja się) mechanicznie do powierzchni talerza.
Słychać też wtedy nienaturalne odgłosy i stukanie w środku dysku. W takim przypadku należy unikać ponownego podłączania dysku z nadzieją, że może zadziała. Każde kolejne jego uruchomienie może spowodować całkowite zniszczenie głowicy. Odparkowanie głowicy musi odbywać się w specjalnej strefie i przy użyciu odpowiednich precyzyjnych narzędzi.
W naszym laboratorium naprawiamy różne usterki związane z uszkodzeniem głowic dysku.

Uszkodzenia silnika
Ta usterka również dotyczy tylko dysków talerzowych HDD. Silnik dysku to bardzo precyzyjna część i nawet lekki wstrząs pracującego dysku lub jakiś upadek może spowodować jego trwałe uszkodzenie.
Objawy tej usterki nie są bezpośrednio widoczne. Słychać że dysk pracuje a w rzeczywistości talerze się nie obracają, nie ma dostępu do danych.
W naszym laboratorium naprawiamy i wymieniamy silniki dysków twardych.

background

Wyślij dysk lub inny nośnik do naszego Laboratorium Odzyskiwania Dancyh

Skorzystaj z procedury wysyłania komputera do serwisu, która znajduje się poniżej:


Do wysyłki dołącz i wypełnij FORMULARZ. Zaznacz w nim co chcesz odzyskać w pierwszej kolejności. Czy jakieś konkretne pliki (podaj ich nazwy), może zdjęcia, filmy, z jakiego katalogu, czy katalog był na pupicie. Każda z tych informacji jest bardzo ważna, bo przyspieszy proces odzyskiwania danych.
Podpisz na formularzu, że zapoznałeś się z regulaminami. Napisz koniecznie do siebie kontakt telefoniczny i email.
Dobrze zabezpiecz dysk w paczce, aby już nic więcej mu się nie stało.

WYŚLIJ NOŚNIK do odzyskiwana danych

FAQ - najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat odzyskiwania danych

Zobacz często zadawane nam pytania dotyczące tego jak możesz utracone odzyskać dane:

Ile kosztuje odzyskanie danych?

Ceny zaczynają się od 150 zł brutto za analizę nośnika. Zachęcamy zawsze abyś zostawił nośnik do analizy. Każdy przypadek wyceniany jest indywidualnie.

Jak będę mógł odebrać odzyskane dane?

Dane możemy przekazać na dowolnym nośniku. Zależy od formy na jaką się zdecydujesz. Możesz przynieść swój inny dysk lub kupić u nas pendrive lub dysk USB na który przegramy odzyskane dane.

Czy możecie wysłać odzyskane dane np. na dysk Google?

Oczywiście, istnieje możliwość przesłania na dysk w chmurze.

Czy naprawiacie uszkodzone dyski?

Nie, nie naprawiamy uszkodzonych nośników. Po "operacji" odzyskania najczęściej dysk nie nadaje się do użytkowania. Często stan dysku był powodem utraty danych więc dalej nie powinieneś go używać.

Jak długo trwa odzyskanie danych?

Zależy jaki tryb odzyskiwania został wybrany.
Przykładowo:
W trybie standardowym może trwać kilka dni do 14 dni, jak potrzebny jest dawca to i dłużej. Ale...

Czy jest jakaś możliwość odzyskania danych natychmiastowo?

Oczywiście, możesz zlecić nam realizację zlecenia w trybie ekspresowym. Wtedy pracujemy nawet 24h/7 dni. Jest to droższy wariant, ale często warto aby np. Twoja firma nie stała i czekała na dane. Koszt przestoju pracowników może być dużo większy niż koszt odzyskania danych.

Byłem już z dyskiem w innym serwisie, sprawdzili i powiedzieli, że to uszkodzenie elektroniki/głowic itd i że oni tego nie robią. Czy wy dacie radę i ile będzie kosztował odzysk?

Cena zależy od tego co stwierdzi podczas ekspertyzy nasz technik.
Przy tym pytaniu przestrzegamy abyś nie próbował uruchamiać popularnych często darmowych programów do skanowania dysków lub odzyskiwania danych. W laboratorium posiadamy specjalistyczne programy, a te darmowe mają inne algorytmy i często zamiast odzyskać cokolwiek powodują jeszcze większe szkody i mogę być przyczyną niemożliwości odzyskania danych w ogóle. Może to utrudnić prace naszym doświadczonym technikom i może wpłynąć na końcowy koszt usługi. Najlepiej NIGDY nie włączaj dysku ponownie przy jakiejkolwiek awarii, a w szczególności gdy słyszysz jakieś dziwne chrobotanie z wnętrza dysku lub komputera. Każde takie uruchomienie poważnie uszkodzonego dysku może być jego ostatnium uruchomieniem i wtedy nawet my nic nie poradzimy i danych nie odzyskasz.

Czy ilość danych, które trzeba odzyskać ma wpływ na cenę?

Nie, cena nie zależy od ilości odzyskiwanych danych. Zależy głónie od stopnia trudności usterki i od ilości czasu jaki trzeba poświęcić na odzyskanie danych.

Jak wysłać nośnik/ dysk do odzyskania danych?

Pierwszy krok - wypełnienie formularza zgłoszeniowego
Krok drugi - Spakowanie formularza zgłoszeniowego wraz z odpowiednio zabezpieczonym nośnikiem na czas transportu.

Jak bezpiecznie spakować nośnik?

W przypadku wysyłki dysków twardych zalecamy pakowanie w folię antystatyczną + folię bąbelkową + wypełnienie oraz sztywny karton.
W przypadku pozostałych nośników takich jak karty pamięci, pendrive’y, dyski SSD, telefony itd, wystarczy folia antystatyczna + koperta bąbelkowa.

Gdzie mam wysłać paczkę z dyskiem?

Na adres:
Bit Serwis
ul. Kotańskiego 6
11-166 Olsztyn
Nie zapomnij dołączyć formularza.

background

Napisz jeśli masz jeszcze inne pytania
odnośnie odzyskiwania danych

Staramy odpowiedzieć się na wszystkie w ciągu 24 godzin:

Napisz do nas lub po prostu zadzwoń, odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości.

Zadzwoń: 89 535 95 94