Zrób ten krok dla swojej kariery.

Cześć

W Bit Serwis jesteśmy Zespołem ekspertów, którzy budują lepszy, nowoczesny świat IT.

Nasz cel to pomoc każdemu klientowi w jego pracy z komputerami i w rozwiązywaniu problemów, które napotyka w skomplikowanym Świecie Komputerów.

Jeśli podzielasz z nami nasze wartości i jesteś pasjonatem komputerów, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość!

Powiększamy nasz zespół i szukamy osoby na stanowisko TECHNIK SERWISU - SPECJALISTA, więc jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i miejsca, gdzie będziesz mógł pracować z pasją, realizując swoje ambicje i wyzwania, to czas żebyśmy się poznali!


Jedna rzecz jest dla nas bardzo ważna.
Zgrasz się z nami jeśli...

Dostosujesz się do czegoś takiego jak "flow" naszego Zespołu. Jest to dla nas bardzo ważne! Coś takiego naprawdę u nas istnieje!

Jesteś prawdziwym pasjonatem tego co robisz - będziesz musiał pokazać, że stanowisko i praca Cię kręcą! Że potrafisz tworzyć i przestrzegać procedury i że nie robisz tego z przymusu.

Jesteś odpowiedzialny w tym co robisz. Twoje zadania są wykonane, nikt nie czeka tygodniami, aż coś dokończysz, a Ty wiesz, że to jak coś zrobisz jest zależne od Ciebie i zawsze leży w Twoich rękach. Ale pamiętaj! Cały zespół jest razem z Tobą gotowy do partnerskiej pomocy.

Jesteś kreatywny. Jesteśmy małą firmą i potrzebujemy ludzi, którzy pozwolą nam "rozwinać skrzydła" i nasz biznes. Ty rozwiniesz się razem z nim.

Umiesz słuchać ludzi, jesteś osobą, która wie co to empatia. Potrafisz usłyszeć jakie są problemy współpracowników, naszych partnerów biznesowych i klientów. Dzięki temu znajdziesz rozwiązanie i zapewnisz partnerską pracę dla wszystkich, których spotkasz na swojej drodze w naszej firmie.

I NAJWAŻNIEJSZE - wszystko to się uda jeśli jesteś świadomy, że istnieje coś takiego jak biznes. Zatrudnimy Cię tylko wtedy, kiedy Twoja rola w Zespole będzie miała szansę przyniesienia nam korzyści. Zarówno tych finansowych jak i tych rozwojowych. Ty oczywiście też na tym skorzystasz.

Przekonaj nas, że jesteś taką osobą i że to Ciebie warto zatrudnić.


Zobacz jakie zadania przygotowaliśmy na tym stanowisku:

- Obsługiwanie klientów serwisu.

- Przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza usterki, a następnie naprawa sprzętu i wydanie dla klienta.

- Obsługiwanie reklamacji.

- Wypełnianie dokumentacji związanej z serwisem oraz sprzedażą usług (fakturowanie klientów oraz zamawianie części).

- Kontakty telefoniczne z klientami po zakończeniu naprawy.

- Szkolenia klientów, doradztwo z zakresu IT i oprogramowania.

- Odpisywanie na maile - w czasie krótszym niż 12 h.

- Przestrzeganie naszych standardów i stałe ich ulepszanie.

- Inne dodatkowe zadania, najczęściej polegające na kontakcie z klientem w określonym celu lub przygotowaniu zestawień.

- Rozwiązywanie różnych problemów technicznych naszych klientów.

A czego dotyczą te najczęstsze problemy:

  • naprawa laptopów, komputerów
  • instalacje oprogramowania, systemów
  • konfiguracje routerów, sieci LAN
  • konfiguracje i naprawa serwerów
  • wizyty serwisowe u klientów (potrzebujesz do tego mieć prawo jazdy kategorii B)


Chcemy zatrudniać specjalistów w swoich dziedzinach,
z przyjemnością porozmawiamy z Tobą jeśli:

Masz doświadczenie na podobnym stanowisku.

Masz doświadczenie w pracy z klientem.

Znasz od strony praktycznej wypisane powyżej problemy klientów.

Potrafisz automatyzować swoją pracę.

Interesujesz się nowymi technologiami – w końcu chcesz dołączyć do firmy informatycznej.

I bardzo ważne:
Jesteś odpowiedzialny. Potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy. Potrafisz efektywnie planować swoją pracę i skutecznie kończyć zadania. Masz chęć do nauki. Potrafisz dzielić się wiedzą. Wiesz, że to co robisz będzie miało wpływ na całą firmę
.



Co oferujemy?

Pracę w stabilnej firmie.

W dobrej lokalizacji.

Z podstawowymi udogodnieniami pracowniczymi - te pozostałe zależą od Ciebie.

A przede wszystkim w dobrej i przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole.

Proponujemy dowolną formę współpracy, ale najczęściej zatrduniamy na stałą umowę o pracę.



To jak, nadal jesteś gotowy podjąć pracę swoich marzeń? :)

Wyślij na bitserwis@bitserwis.com.pl swoje zgłoszenie oraz CV ze zdjęciem, odpowiedz w nim na pytania:

Dlaczego to Ty idealnie odnajdziesz się na stanowisku TECHNIK SERWISU
i dlaczego chcesz z nami pracować?


W ciągu kilku dni odpowiemy na Twoją wiadomość - niezależnie od dalszej decyzji.
Jeśli będziesz dla nas dobrym kompanem do dalszych rozmów – zaprosimy Cię do wykonania zadania.
Następny etap to rozmowa z nami u nas w firmie lub online.
Trzymamy kciuki i mamy nadzieję, że wkrótce dołączysz do Zespołu Bit Serwis.