Zrób ten krok dla swojej kariery.
Cześć
W Bit Serwis jesteśmy Zespołem ekspertów, którzy budują lepszy, nowoczesny świat IT.
Nasz cel to pomoc każdemu klientowi w jego pracy z komputerami i w rozwiązywaniu problemów, które napotyka w skomplikowanym Świecie Komputerów.
Jeśli podzielasz z nami nasze wartości i jesteś pasjonatem komputerów, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość!
Powiększamy nasz zespół i szukamy osoby na stanowisko TECHNIK SERWISU - SPECJALISTA, więc jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i miejsca, gdzie będziesz mógł pracować z pasją, realizując swoje ambicje i wyzwania, to czas żebyśmy się poznali!
Jedna rzecz jest dla nas bardzo ważna.
Zgrasz się z nami jeśli...
Dostosujesz się do czegoś takiego jak "flow" naszego Zespołu. Jest to dla nas bardzo ważne! Coś takiego naprawdę u nas istnieje!
Jesteś prawdziwym pasjonatem tego co robisz - będziesz musiał pokazać, że stanowisko i praca Cię kręcą! Że potrafisz tworzyć i przestrzegać procedury i że nie robisz tego z przymusu.
Jesteś odpowiedzialny w tym co robisz. Twoje zadania są wykonane, nikt nie czeka tygodniami, aż coś dokończysz, a Ty wiesz, że to jak coś zrobisz jest zależne od Ciebie i zawsze leży w Twoich rękach. Ale pamiętaj! Cały zespół jest razem z Tobą gotowy do partnerskiej pomocy.
Jesteś kreatywny. Jesteśmy małą firmą i potrzebujemy ludzi, którzy pozwolą nam "rozwinać skrzydła" i nasz biznes. Ty rozwiniesz się razem z nim.
Umiesz słuchać ludzi, jesteś osobą, która wie co to empatia. Potrafisz usłyszeć jakie są problemy współpracowników, naszych partnerów biznesowych i klientów. Dzięki temu znajdziesz rozwiązanie i zapewnisz partnerską pracę dla wszystkich, których spotkasz na swojej drodze w naszej firmie.
I NAJWAŻNIEJSZE - wszystko to się uda jeśli jesteś świadomy, że istnieje coś takiego jak biznes. Zatrudnimy Cię tylko wtedy, kiedy Twoja rola w Zespole będzie miała szansę przyniesienia nam korzyści. Zarówno tych finansowych jak i tych rozwojowych. Ty oczywiście też na tym skorzystasz.
Przekonaj nas, że jesteś taką osobą i że to Ciebie warto zatrudnić.
Zobacz jakie zadania przygotowaliśmy na tym stanowisku:
- Obsługiwanie klientów serwisu.
- Przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza usterki, a następnie naprawa sprzętu i wydanie dla klienta.
- Obsługiwanie reklamacji.
- Wypełnianie dokumentacji związanej z serwisem oraz sprzedażą usług (fakturowanie klientów oraz zamawianie części).
- Kontakty telefoniczne z klientami po zakończeniu naprawy.
- Szkolenia klientów, doradztwo z zakresu IT i oprogramowania.
- Odpisywanie na maile - w czasie krótszym niż 12 h.
- Przestrzeganie naszych standardów i stałe ich ulepszanie.
- Inne dodatkowe zadania, najczęściej polegające na kontakcie z klientem w określonym celu lub przygotowaniu zestawień.
- Rozwiązywanie różnych problemów technicznych naszych klientów.
A czego dotyczą te najczęstsze problemy:
- naprawa laptopów, komputerów
- instalacje oprogramowania, systemów
- konfiguracje routerów, sieci LAN
- konfiguracje i naprawa serwerów
- wizyty serwisowe u klientów (potrzebujesz do tego mieć prawo jazdy kategorii B)
Chcemy zatrudniać specjalistów w swoich dziedzinach,
z przyjemnością porozmawiamy z Tobą jeśli:
Masz doświadczenie na podobnym stanowisku.
Masz doświadczenie w pracy z klientem.
Znasz od strony praktycznej wypisane powyżej problemy klientów.
Potrafisz automatyzować swoją pracę.
Interesujesz się nowymi technologiami – w końcu chcesz dołączyć do firmy informatycznej.
I bardzo ważne:
Jesteś odpowiedzialny. Potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy. Potrafisz efektywnie planować swoją pracę i skutecznie kończyć zadania. Masz chęć do nauki. Potrafisz dzielić się wiedzą. Wiesz, że to co robisz będzie miało wpływ na całą firmę.
Co oferujemy?
Pracę w stabilnej firmie.
W dobrej lokalizacji.
Z podstawowymi udogodnieniami pracowniczymi - te pozostałe zależą od Ciebie.
A przede wszystkim w dobrej i przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole.
Proponujemy dowolną formę współpracy, ale najczęściej zatrduniamy na stałą umowę o pracę.
To jak, nadal jesteś gotowy podjąć pracę swoich marzeń? :)
Wyślij na bitserwis@bitserwis.com.pl swoje zgłoszenie oraz CV ze zdjęciem, odpowiedz w nim na pytania:
Dlaczego to Ty idealnie odnajdziesz się na stanowisku TECHNIK SERWISU
i dlaczego chcesz z nami pracować?
W ciągu kilku dni odpowiemy na Twoją wiadomość - niezależnie od dalszej decyzji.
Jeśli będziesz dla nas dobrym kompanem do dalszych rozmów – zaprosimy Cię do wykonania zadania.
Następny etap to rozmowa z nami u nas w firmie lub online.
Trzymamy kciuki i mamy nadzieję, że wkrótce dołączysz do Zespołu Bit Serwis.